lørdag

2011.

bildet er hentet her.

Jeg har aldri hatt en stor greie for nyttårsforsett. Grunn: jeg har feilet, jeg har lært. Og jeg har liksom aldri sett poenget med å love meg selv en hel masse greier og sette alt for store mål, når jeg til syvende og sist vet at sjansen er uendelig stor for at jeg kommer til å skuffe meg. Resultatet av det er alltid det samme: manglende følelse av mestring og dårligere selvfølelse. Og hvorfor, hvorfor skrive ei lang liste med ting man skal gjøre bedre i det kommende året, når hver dag er en ny sjanse til å gjøre ting litt annerledes? Når hver dag er fylt med mange muligheter til om så bare en liten endring?

Men likevel, likevel har jeg tenkt ut noen ting for det kommende året. Ikke noe stort, ikke noe uoverkommelig. Bare et par små ting som kanskje kan være okei:


  • i 2011 skal jeg jobbe mye med meg selv. Jeg trenger det og jeg har mye å arbeide med. mange knuter som må løser opp i og mange løse tråder som må samles. Jeg tror ikke jeg vil klare alt på et år, men et sted må man begynne (jeg har alt begynt, det glemte jeg nesten...) Og så må jeg jobbe veldig mye med selvfølelsen min. Mye ligger der. Jeg skal fortsette, keep on going, og komme hel ut på andre siden. Jeg trenger å bli glad i meg selv på ordentlig.
  • jeg har lyst til å prøve psykomotorisk fysioterapi 
  • dra på yoga en gang i uka. I alle fall prøve. Yoga har en helt utrolig bra effekt på meg, og jeg tror det er på tide å begynne og praktisere det igjen
  • jeg skal bli flinkere til å svare på kommentarene deres (selv om jeg ikke alltid gjør det, leser jeg dem bestandig! Tusen takk for alle kommentarer og alle som leser!)
  • jeg har tenkt til å bli litt flinkere til å svare på mail
  • jeg skal rydde rommet mitt helt ferdig i alle fall en gang
  • jeg har lyst til å skrive mer. Ikke bare blogg, men andre ting også. Når ordene kommer tilbake.
  • jeg har store planer om å komme meg gjennom neste semester på skolen, gå opp til eksamen i juni og fullføre






og til slutt....
godt nyttår!
tusen takk.
takk for at dere følger meg.
måtte det nye året bringe mange, nye og fine dager.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Håper du klarer å oppnå ønskene dine,noe jeg har troen på at du vil.

ønsker deg alt godt for det nye året lille venn :)

<3

Annika sa...

det håper jeg også.
håper du oppnår du ønsker, Laila!

<3

Cat sa...

Fint med ny header :) Ønsker deg et godt nytt år. Jeg tror dine ønsker for året er oppnåelige, keep on going! Hilsen fast leser ~

Annika sa...

Takk skal du ha :) Det håper jeg også! Lykke til med 2011 ;)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive