tirsdag

Overloaded.

Tirsdagskveld, og hjernen min er full. Proppfull. Overloaded. 
Ikke plass til mer informasjon, ikke plass til noenting.
"det er nok nå, Annika. Nå er det nok." 

Ja, nå er det nok. Nå er det virkelig nok. Jeg orker ikke mer; orker ikke flere setninger om gule stellefrakker, gule plastbeholdere for skarpe gjenstander eller gjenstander man kan stikke seg på - orker ikke kokker, staver eller spiralformede bakterier, gidder ikke meningitt eller pneumoni eller fektal - oral - smitte. For mye informasjon, for mye fakta, for mye av det meste. Jeg er fryktelig, fryktelig sliten, men i morgen er den siste prøven før praksisperioden overstått og jeg kan senke skuldrene litt. 
Det har vært hardkjør disse to første månedene på skolen. På grunn av den praksisperioden, har vi hastet igjennom mesteparten av det pensumet vi skal gjennom før jul i løpet av august, september og oktober. Det tar på, men nå blir det forhåpentligvis en litt roligere periode. Krysser fingrene for det. Kanskje jeg til og med får tid til å svare på noen mail som har ligget i innboksen i evigheter...

I morgen skal det feires. Feire at samfunnsfagprosjektet er avsluttet (Sofie i klassen min og jeg hadde framlegg i dag, det gikk over all forventning), feire at prøven er over, at jeg - etter denne uka - ikke skal på skolen før i desember, feire at jeg har kommet meg gjennom både puberteten og tenårene og alt som hører med. Jeg har lyst til å ha det litt gøy. Det ville vært fint.






0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive