søndag

Oktober: måneden som gikk.

Synes ikke det er lenge siden jeg sist skrev en månedsoppdatering, men det har faktisk gått tretti dager. En hel måned. Oktober har gått fort.

Nedturer

  • oktober har vært den vanskeligste måneden på lenge.
  • de vanskelige følelsene
  • den psykiske formen har vært dårlig
  • jeg glemmer medisiner, ikke bra
  • maten er et salig kaos og det gjør ting ekstra komplisert, men jeg jobber hardt med saken
  • nav
  • noen få dager skolefravær (jeg skal likevel være fornøyd med den innsatsen jeg har gjort til nå og fortsatt gjør!)


Oppturer

  • Fylte tjue år, ikke verst. Hadde ei fin feiring med fine venner.
  • skolen går greit selv om ting har vært og er vanskelig
  • begynte i praksis
  • klare å se det positive i det negative, beholde galgenhumoren og leve litt likevel


Nye ting

  • Fin, ny rød kåpe og vintersko! 
  • Den nye tilleggspakken til the Sims, Late night (så, ja.. jeg spiller... igjen...)
  • Bursdagsgaver, som blant annet Paulo Coelhos årskalender Livsvisdom for 2011. 
  • Cd'en The noble art of letting go med Rebekka Karijord. 


Mye brukte ord og uttrykk
"NÅ ER DET NOK."

Bøker lest
Har ikke lest noenting, bare pensum. Men jeg skal begynne... snart.

Filmer sett
Er alltid så mange, men blant annet...

  • Facebookfilmen, The social network. Var litt nysgjerrig og skeptisk, for hvor god kan egentlig en film om facebook være? Men den er faktisk veldig okei. Anbefales!
  • En eller annen gang i løpet av måneden var jeg på kino og så Spis elsk lev. Selv om jeg aldri har fått lest boka ferdig, er jeg veldig glad i tittelen. I fjor brukte jeg det som Mitt budskap til verden, et prosjekt som en mann ved navn Thomas Moen holdt på med. Hadde nok litt store forhåpninger for den filmen, for jeg ble fryktelig skuffet. 2.5 timer med.. snakk. Veeeeeldig lang og veeeeeeldig kjedelig film. 



November

  • praksisen fortsetter. Skal ikke tilbake på skolebenken før mandag 29.november.
  • Skrive oppgave i forhold til praksisperioden
  • jobbe med å akseptere vektoppgang, og få orden på maten igjen.
  • Møte på Capio 15.november. Grugleder meg, men ser fram til å treffe flotte jenter igjen! 
  • Josh Groban kommer med nytt album! Weee.
  • Ordne på bloggen.
Og ellers.... vel... gripe dagene, gi slipp, gjøre det beste ut av det vanskelige og sånt som hører med. Leve livet.

2 kommentarer:

Ingeborg sa...

Sender en varm klem til ei som fortjener alt godt.

Marthe sa...

Du er så inspirerende Annika! Du står på og kjemper selv når livet er særdeles tungt, det står det respekt av! Håper du får en bedre November måned <3 Håper at du har hatt en ok helg også :) KLEM

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive