onsdag

I know you have a heavy heart.



"Ikke si noe," hvisker jeg. 
"Bare la det ligge. Jeg vet." 

Noen ganger trenger ikke psykolog - munner å si så veldig mye. Det holder liksom med et blikk, eller to og den o'kjære rynka mellom øyenbrynene, den som kommer til å bli den dypeste og mest tydelige av alle, 
når jeg får rynker i fremtiden. 

Psykologen min er ikke så veldig fornøyd.
Jeg er ikke så veldig fornøyd.

Nå venter jeg på at klokka skal bli legge-seg-tid, slik at jeg kan krype under dyna. Jeg sov ikke noe særlig i natt. Jeg er drittlei, litt sliten og jeg ønsker meg en tryllestav eller en tidsmaskin. Kanskje begge deler.

6 kommentarer:

Laila sa...

håper du får sove godt annika,og at morgen dagen blir bedre.

en sånn tidsmaskin hadde vært no gitt..en mab kunne gått både fram og tilbake i livet med...

<3

Kasine sa...

Ville bare si at jeg tenker på deg!
Å lese bloggen din, gir meg så mye.
Å se tilbake på dine dager på Capio, hjelper og har hjulpet meg enormt. Du skal vite at jeg setter stor, stor pris på at du fortsetter å skrive.

Det virker som at du har det tungt for tiden, og jeg skulle så gjerne ha gitt deg en tryllestav...
Men at du kan trylle, det har du allerede bevist.
Kanskje ikke ved et simpelt trylleslag, men med tiden til hjelp, og med viljen.
Ditt mot og din stahet er et trylleformular i seg selv, om du bare bruker det på den riktige måten.

Mange styrkeklemmer fra ei som heier på deg <3

Anonym sa...

Kjære deg!
Nå er det viktig at du holder fast på det du har kjempet for.. Ikke mist motet om du har gått noen skritt tilbake. Veien ligger der fremfor deg og du har ennå en stykke igjen å gå. Ikke se deg tilbake, men se fremover. Bruk styrken, viljen og pågangsmotet ditt.

Sigrid

June sa...

Tenker på deg masse <3

Du veit kvar eg er dersom du vil vekk frå skulen ein dag og ha nokon du kan synest at alt er berre drit saman med ... :)

Stor klem

Anonym sa...

Tillat deg selv å feile uten å gi opp. Vær raus med tilgivelsen, reis deg opp og gå vidre.Du har ennå sterke føtter.
Tar deg med i mine bønner.

Klem M

Annika sa...

<3 takk skal dere ha! :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive