søndag

Jeg er hjemme.

Det tok meg omentrent 16 timer fra jeg forlot skolebygningen på Hylkje til jeg sto utenfor Tromsø lufthavn med begge føttene godt plantet på bakken. Nå er jeg veldig, veldig sliten.

men... Jeg er i alle fall hjemme igjen!



                                                 
                                                                                      










Neida, pappa ser ikke alltid slik ut som det han gjør på det første bildet. Ja - det er han som har handlet godteri og det er han som har fikset pepperkakehuset mens mamma har ordnet med deig og det der. Jeg og Sandra gjorde den artigste delen alene siden Peter tydeligvis mener at det er morsomere å spille Lord Of The Rings Online enn å pynte pepperkakehus.

Alt i alt har det vært en fin dag.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive