torsdag

Ord.

I det setningene som i blant fyller hodet:
"Jeg er en dritt."
"Ja, du er definitivt en dritt."

blir byttet ut med ord som blir sagt høyt av andre:
"Du er vakker"
"Jeg er glad i deg"

forandrer alt seg; Scenen, situasjonen, synet på ting, verden og livet. Selv om humøret mitt er uberegnelig, ustabilt og kaotisk, er jeg ikke alene. Jeg er ikke alene, jeg er ikke ensom selv om det bare er jeg som vet nøyaktig hvordan det er på innsiden av meg. Det er godt å vite.

Jeg er sterk og jeg er svak. Men i dag, i dag kommer pilates og gode mennesker til å bli redningen.


i går fikk jeg bank.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive