torsdag

Bilder fra gårsdagen

Kvelden ble en suksess uten like: store deler av elevene møtte opp, utkledd i allverdens dritt - bokstavelig talt, musikk fra 80 og tidlig 90-tallet jomet på et alt for høy volum, vi solgte brus og chips til den store gullmedaljen og det virket som de fleste hadde det utrolig gøy.

Til tross for mitt ikke alt for gode humør, klarte jeg også å slå meg løs på dansegulvet sammen med resten av gjengen og alt i alt var det en flott kveld.



fiksing og ordning på rommet til Kine

Karianne slo til med et flott pannebånd

vi var alle i godt humør
i alle fall en stund

Rickard og Kine er de søteste jeg kjenner

Caroline, meg og Markus
som... ja, vi parkerte oss alene i en sofa
og var helt enige om at dansing ikke var noe for oss (i alle fall ikke der og da)

Sondre, Kine og Patrick
garantert de kuleste i hele disco - komiteen

det viste seg at alle hadde det svært morsomt

spesielt da guttene slo til med YMCA

Ivan og jeg...
vel... det er ikke så mye å si
annet enn: legg merke til ansiktene

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har aldri vært så vakker som du er nå, Annika. Og jeg har fulgt med på bloggen(e) din(e) i årevis :)

(Jeg tenker ikke på vekta btw, den er helt irrelevant. Jeg ser på gløden i øynene dine, huden, smilet...Du er nydelig!)

Annika sa...

Jo, takk skal du ha! :)

Laila sa...

skikkelig fine klær og stæsj dere hadde funnet fram hvertfall...hahahaha, lenge leve 80-tallet...

you look nice little one :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive