lørdag

Div. bilder fra livet i Bergen

Internett har igjen takket for seg på internatet mitt, jeg er redusert og sliten til tusen, og har i tillegg vandret rundt i Bergens gater i hele dag.

Jeg orker ikke å skrive noe.


En greie... i byen

nok en sak

Siden vi har vært på Bergen Akvarium eller hva det heter, må jeg legge ut et bilde av
en liten sovende pingvin

Annika og Caroline med kjempetøffe 3D briller

For ei uke siden hadde vi "Elev-dugnad" på skolen. Alle disse folkene bor på samme internat som meg.

deler av "gjengen".

Karianne og Patrick på scenen under den lørdagskvelden

og... dette bildet er tatt den første dagen klassen min var samlet

mer kommer etterhvert

4 kommentarer:

Laila sa...

et innlegg med bilder er like bra som et skrevet innlegg! variasjon er flott!
Det er mye fint å se i bergen..jeg har lyst tilbake dit..altfor lenge siden jeg har vært der..

håper du får slappet av og gitt deg selv litt ro.

en lørdagsklem til deg ;)

Caroline sa...

Fine bilder <3

Vilde sa...

Hei Annika! Jeg vet ikke om du husker at vi snakket sammen på msn en stund? Vi har(hadde?) ganske lik problematikk. Jeg syns dette er litt skummelt å spørre om, men; jeg har også flyttet til Bergen o ghar mange tanker rundt alt mulig. Hvis du kunne tenke deg å møtes en dag hadde det sikkert vært utrolig lærerikt for min del. Virker som om du har kommet langt og jeg er redd jeg er inne i en av disse periodene med lite selvinnsikt... Spesielt det du sa om at kropp og sjel henger sammen er en innsikt jeg kunne betalt alle penger i verden for!

Annika sa...

Takk, takk :)

Jo, Vilde, jeg husker det. Hadde vært trivelig å møtes en dag. Vi kan lage en avtale en dag det passer for begge =)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive