lørdag

Farvel til juli.

Jeg vet at jeg glemte å skrive en slik "farvel til måneden" greie i juni, og jeg tror det har noe med at jeg har vært på reisefot og dratt med meg kofferten hit og dit. Menmen. Her kommer en fra juli:

Månedens opptur og gode ting: Madeiratur, late dager og sånne typiske sommerting. Klemmer, mennesker som bryr seg, gode venner, solskinn, iskrem.

Månedens nedtur og dårlige ting: Haugevis med vonde dager.

Beste shopping: Aner ikke. Jeg har kjøpt så forferdelig mange ting.

Verste shopping: Nei, si det.

Nye uttrykk: denne måneden har jeg ingen.

Jeg er hekta på: ingenting, faktisk.

Jeg spyr av: spiseforstyrrelsen.

Jeg er forelsket i: ape-babyer, Madeira og Stockholm.

Månedens drittsekk: spiseforstyrrelsen

Angrer på: Jeg angrer ikke på noe.

Og ellers?
joda, jeg er ganske sliten og gleder meg til å komme meg til Bergen, slik at jeg kan senke skuldrene noen hakk og slipper all denne pendlingen hele tiden. Jeg gleder meg til å begynne på skolen igjen, jeg gleder meg til å treffe Fredrikstad-jentene igjen og jeg gruer meg til Fredrikstad. Bortsett fra det er det ikke så mye annet.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive