fredag

Sverige i bilder.

vi har spist på uttallige rasteplasser, slike som er et fint
oppholdssted for mygg og andre koselige skapninger og
etter et visst antall polarbrød, varmt vann og flekkete
duker er det ikke så rart at surleppa henger langt ned på brystet

en dag var vi på Scandic og spiste hotellfrokost

vi har vært på tur i en park sammen med søskenbarn

vi har vandret i Sveriges gater sammen med
onkel, tante og div søskenbarn

jeg, lillesøster og søskenbarn har klatret i trær
utenfor slottet

vi har hørt på Harry Potter i, totalt, 25 timer

lillesøster og jeg har lest t-bane ruter, studert kart
og diverse fargede linjer på en stasjon


vi har kjent på vannet i en falsk foss

og drukket masse brus
(bilde: lillebror, meg og søskenbarn)

jeg har spilt minigolf til den store tapermedaljen

lillebror, lillesøster og jeg har besøkt Grøna Lund
og tatt alt for skumle karuseller som ga meg hjerteproblemer

jeg har lekt på lekeplasser

og lillesøster har vært opptatt med "Formørkelsen"

Selvfølgelig var vi innom Dronning-parken eller hva den
nå enn heter. Der var det fint

I en dyrepark satt lillesøster på en kamel.
Det gjorde for så vidt jeg også


Vi så ape-babyer, og jeg fant endelig mitt livs kjærlighet

Her er jeg midt i en kleskrise pga varmen
og det er slik jeg ser ut når jeg er grinete

vi har hatt grillfest på en uteplass utenfor
leiligheta til tante og onkel

og prøvd solbriller i Gamla stan.

1 kommentarer:

Mari sa...

Det blå skjørtet var kjempefint! Hvor er det fra? Sverige er et koselig sted^^

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive