tirsdag

Blablabla.


Det regner i Luleå i dag; noe som er litt synd, siden det vil si at jeg ikke får testet badetemperaturen i Luleelva i år - nå som jeg faktisk har lyst til å bade.

Både lillesøster og jeg ligger som slaktet i hver vår seng, på soverommet til søskenbarn nr.29832908, som jobber et eller annet sted i landet. Vi har vært på ferie i... tre dager, og jeg er veldig sliten.

Egentlig hadde jeg mange ting jeg skulle skrive, både om det ene og det andre, men alle ordene har for lenge siden falt bort og det er ikke noen vits i å skrape dem frem igjen.

i dag har vi vært på teknikens hus her i Luleå, akkurat som vi gjorde da jeg var liten

der hilste lillesøster på en robot

og jeg vasket gull, uten å finne noe

Dessuten var lillesøster og jeg på sykkeltur i går, på noen alt for store sykler noe som resulterte i både knall og fall:

ikke minst; sliten kroppI morgen drar vi videre mot Stockholm.

6 kommentarer:

Anne sa...

annika... savner oppdatering! hvordan har du det? jeg håper ikke blogg-pausen skyldes dårlig form... =/
håper du har fine dager!

Ingrid sa...

Jeg har nok blitt bortskjemt når det kommer til oppdateringer, for også jeg blir litt bekymret når det går flere dager... Men for all del, så lenge du har det bra er jo ikke oppdatering det viktigste :)
Så; håper du har det fint!

Klem

Fly me to the moon sa...

Savner å høre fra deg jeg også, men du er på ferie fremdeles, er du ikke? I såfall håper jeg du koser deg mest mulig :) Tenker på deg, føler liksom at jeg har blitt litt kjent med deg gjennom skrivingen din.

Fortsatt god sommer Annika. Så god som du kan ha den i hvertfall. Ønsker deg mange lysglimt og oppturer!

June sa...

Håpar du har det riktig fint på ferie, Annika! Og at bloggpausen har ei heilt naturleg forklaring :)

Fly me to the moon sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fly me to the moon sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive