søndag

Jojo.

Vi har hørt på Harry Potter i seks timer, kjørt flere kilometer på grusvei, surket, sukket, passert milevis med øde steder uten bebyggelse, spist verdens styggeste middag på den eneste vei-kroa i mils omkrets, og... ja, det som hører med bilferier.

Ellers er det ikke så mye å fortelle. Vi har i alle fall kommet frem, og det er kveld.


selv om jeg ikke hadde "lyst", ble jeg med likevel
og jeg måttte le litt mens vi ventet på sjåfør -pappa

som har fått tak i en GPS,
noe som er like fengende for ham
som en fantastisk film

vi spiste lunsj på en
murkant i gokk

slik ser brodern ut

og... vi var innom Kilpis.
Det blir ikke mer moro en man lager selv, sier de
og ja, dette er virkelig tatt fra min beste side

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ang GPS: kjenner igjen min egen pappa der! Vi har kjørt en del omveger på grunn av den GPS'en... Den er vist såpass fengslende at sunn fornuft må vike innimellom...

June sa...

Herleg!

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive