mandag

Farvel, mai.


Månedens opptur: Overflyttingen til leilighetsopplegget. Da jeg dro hjem 8.mai, og forsto at det går helt fint an å ikke gjøre noe hele tiden og at man ikke trenger å bake hver bidige dag. Fine dager sammen med Merete, Inger og Sunniva. Kvalitetstid med familien min. Det å kunne slappe av i sitt eget selskap. Yoga og Pilates. Sydentur til Mallorca. En okei 17. mai. Bli kjent med noen nye mennesker. Oslotur med Mia.

Månedens nedtur: Jeg skjønner at ting ikke kan gå på skinner hele tiden.

BRATING denne måneden: Trene, klare å være sosial, solskinn, et snev av sommer, gode følelser, tilnærmet okei nattesøvn og nye klær som jeg egentlig ikke trenger. Boka "Life" av Paulo Coelho. Engler og Demoner på kino. En pen sum fra NAV.

CRAPTING denne måneden: Egentlig er vel crapting det samme som nedtur, kanskje, men... Hm. At snøværet har meldt sin ankomst, igjen, her i Nord. Vonde følelser som kommer i rykk og napp, og fortsatt overmanner hele meg.

Beste shopping: Bikini, blomstertopp, oog.... sko fra Bianco.

Verste shopping: Aner ikke. Jeg kjøper så mye tull hele tiden.

Nye uttrykk: "For å si det sånn"

Jeg er hekta på: Igjen: kryssord. Og lydbøker - det ser forresten ut til at jeg kommer til å gro fast framfor datamaskinen nå som jeg har knabbet til meg The Sims 3.

Jeg spyr av: litt forskjellig.

Jeg er forelsket i: ingenting, egentlig. Men jeg planlegger veldig hardt å bli forelsket ganske snart. I en mann.

Månedens drittsekk: Som vanlig. Herr Elefant som kravler og kryper, men som jeg prøver å slenge ut døren til daglig.

Angrer på: Jeg angrer ikke på noe.

Og ellers?
Nei, si det. Jeg tror at juni blir okei. Møte Marte i Oslo, dra til Madeira/Funchal (noen som har vært der, og vil fortelle meg om stedet?) og nyte det forhåpentligvis gode været.

1 kommentarer:

obsession sa...

du er ikke den eneste som kommer til å gro fast foran dataen på torsdag :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive