tirsdag

Tirsdag.

Siden jeg har tilbrakt en time på sofaen og skrevet et blogginnlegg som jeg skal publisere i morgen (jeg gjør vanligvis ikke sånt), er jeg omentrent tom for ord. Det var såpass krevende og tøft å skrive det, og jeg har trykket inn ord jeg aldri trodde jeg skulle fortelle til omverdenen. Men; jeg kommer til å dele det med dere. I morgen.

I dag er det Yoga - tirsdag. Men først skal mamma og jeg ut en tur på jakt etter sko og bikini. I ettermiddag skal jeg treffe ei jeg gikk på ungdomskolen med, hun skal gå på samme folkehøyskole som meg, og vi skal planlegge litt. Jeg håper det blir okei.

2 kommentarer:

mia sa...

jeg er veldig, veldig spent merker jeg..
håper du finner fin bikini! glad i deg.

Caroline sa...

hmmm, veldig nysjerrig & spent på innlegget i morgen ;D
Håper du fannt dseg bikini, det er jo så mange fine ute i butikkene nå =D
Håper det ble kos med møte med ungdomskole venninda di :)
Klem <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive