fredag

Nesten klar!

Den rosa store (større en de som er på bildet) kofferten min er nesten pakket og klar med det som trenges for en ferie, mange mil fra Tromsø. For en gangs skyld har jeg pakket "nesten" fornuftig, og selv om innholdet både er mitt og lillesøsters, kan jeg lukke lokket uten å legge kropsvekta oppå, for å få igjen glidelåsen. Det er ikke verst bare det!

Selvfølgelig måtte jeg dra på en siste tur til nåtidens Mekka, sentrumet av universet, som mamma så fint kaller det. Byen. Det var i grunnen mest for å levere inn "Hjemkosten", som jeg klarte å bli ferdig med i siste liten. På biblioteket her har de en smart greie som heter noe så fint som "Hurtiglån", dvs. at man kan låne en av de nyeste bøkene - ha dem hjemme i nøyaktig 7 dager, før man må levere den inn igjen.
Det er smart, for da er det ikke så mye annet å gjøre enn å kaste seg over ordene og lese til alle døgnets tider.

Uansett. Som vanlig klarte jeg ikke å dra hjem fra byen uten å kjøpe noe, men siden jeg har en ganske god økonomi for tiden, all takk til NAV, gjorde det ingenting. Jeg har lenge ønsket meg et par Gladiator sandaler, men har alltid vært i tvil om jeg kom til å bruke dem. Vel, de hadde et par billige på H&M, og ja, jeg kjøpte dem.

Bikinien min ser forresten slik ut:

Og jeg er veldig fornøyd. Den er fin på, sitter perfekt og da kan det jo nesten ikke bli bedre.

ellers har jeg lånt "Eleven minutes" av Paulo Coelho.

og i morgen, 1030, sitter jeg på flyet til Mallorca.

5 kommentarer:

Solveig Irene sa...

God tur! : D

mia sa...

så sinnsykt fin bikini! :-o håper du får en fantastisk tur, vennen. det er så ubeskrivelig velfortjent! glad i deg!

Sandra sa...

God tur :)

Amelia sa...

Håper du får en helt vanvittig fin tur!! :)

Maria sa...

kos deg annika. <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive