søndag

I wish I had your pair of wings

Igjen tenker jeg tanker jeg tenkte for flere år siden. Tanker som er mørke og tunge, henger over hodet mitt som en slik sort sky, en slik som pleier å komme like før regnet siler nedover himmelen, blandet med lyn og torden. Jeg håper ikke stormen kommer, men jeg er usikker. Usikker på hvor tankene mine er på vei, usikker på hvordan jeg kommer til å reagere på ting i morgen og jeg har alt et bilde av hvordan samtalen med beh. kommer til å bli.

De siste dagene har jeg ikke vært sterke-annika. Jeg er inne i en svak periode, og jeg frykter elefantstemmen, som har en tendens til å bryte seg inn og ta over alt som er av meg når ting er som verst. Den fornuftige delen av mennesket jeg er, snakker til omverdenen om all verdens smart ting, tankefeller og duppeditter, men selv henger jeg ikke helt med.
En av de tingene jeg frykter mest av alt i verden, bortsett fra å bli levende begravet, er det beryktede tilbakefallet. Jeg ber på mine knær om at det aldri må komme.
"ikke ta sorgene på forskudd, jente". Neida, jeg skal ikke gjøre det.


Jaja, neinei. Jeg har i alle fall vært på sykkeltur i dag, kjøpt togbillett til Oslo i morgen og sett på film.
For ja; jeg og Mia skal på Oslotur i morgen. Det gleder jeg meg til.


dere har sikkert sett dette bildet sånn omentrent hundre ganger, men.

3 kommentarer:

mia sa...

mål for idag: ta nye bilder uten røde neser og motlys! håper ting lysner litt idag. glad i deg <3

Anonym sa...

Don't lose your way
With each passing day
You've come so far
Don't throw it away
Live believing
Dreams are for weaving
Wonders are waiting to start
Live your story
Faith, hope & glory
Hold to the truth in your heart

If we hold on together
I know our dreams will never die
Dreams see us through to forever
Where clouds roll by
For you and I

Souls in the wind
Must learn how to bend
Seek out a star
Hold on to the end
Valley, mountain
There is a fountain
Washes our tears all away
Words are swaying
Someone is praying
Please let us come home to stay

If we hold on together
I know our dreams will never die
Dreams see us through to forever
Where clouds roll by
For you and I

When we are out there in the dark
We'll dream about the sun
In the dark we'll feel the light
Warm our hearts, everyone

------------------------------

Ville berre sende deg denne sangteksten henta frå yndlingsfilmen min som liten, Lillefot, og ønske deg alt godt for denne og alle andre dagar:)

Klem frå June

Caroline sa...

Kos deg masse på Oslo tur vennen =D

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive