fredag

Sommer?

Man 27. apr

  • Symbol
  • 18°C
  • Vind: 2.3 m/s | Nedbør: 0 mm
    Lufttrykk: 1004 hPa | Skydekke: 39 %

Tir 28. apr

  • Symbol
  • 19°C
  • Vind: 3.1 m/s | Nedbør: 0 mm
    Lufttrykk: 1003 hPa | Skydekke: 84 %
Som dere ser, er det meldt Nord-Norsk sommer i Fredrikstad, og det må være en av de eneste grunnene til at jeg nesten ser frem til å dra tilbake dit og til Capio. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har så kjempelyst, men det er vel kanskje da man trenger og ikke minst; burde dra. Jaja, jeg skal ikke være lengre der enn til rundt 8.mai, noe som ikke er så alt for lenge. Deretter er det nordover igjen, lillebrors bursdag, Mallorca-tur, forhåpentligvis fint vær og yoga-timer.
Søndag er det avreise for min del, så det er vel ikke annet å gjøre enn å slenge noen vår-klær i en liten bag og traske til flyplassen.

Jeg og mamma skulle starte dagen med en oppfriskende dukkert i svømmehallen, men siden jeg tuslet opp i stua 0700 med sammenklistrete øyne og vinglete ben, fant vi ut at det ikke var noen vits. Så... jeg har spilt med min gravide-simsdame siden halv ni. Planen er å fortsette med det, til jeg og Inger skal avgårdet for å handle mat og låne film og diverse annet tull.

1 kommentarer:

Caroline sa...

Ja, er vaffal vår på denne kanten ;D
*deiliiiiiiiig*
Svømme er så digg^^ *heldig*
Kos deg med taco og film i kveld,
stor klem <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive