onsdag

Jeg hadde ikke trodd det, men…



I august flytter jeg til Bergen. Jeg snakket med mamma i går kveld, og det viste seg at jeg har fått svar fra Åsane Folkehøyskole som ligger i Bergen, den forfatterlinja jeg har nevnt tidligere og som jeg søkte på. De ville vissnok ha meg som elev der, noe som vil si at jeg kom inn, og jeg får endelig gjøre det jeg har gjort mesteparten av livet mitt og det jeg brenner for: skrive. JEG SKAL SKRIVE OG TEGNE/MALE I ET HELT ÅR! Tenke seg til!



Ellers kom jeg også inn på ei linje på en annen skole, der jeg valgte Yoga og selvutvikling som hovedfag – men jeg har bestemt meg. Det blir Bergen, et sted jeg aldri har vært, og det blir et år med ord og formuleringer.



Dessuten har jeg begynt å pakke litt, og jeg ga pas.X ei bukse som har blitt for liten til meg. Ingenting er for galt at det ikke er godt for noe, og det viser seg at jeg er ruset og definitivt på en snurr i dag igjen. Men det spiller ingen rolle, for i dag er det fint vær og Johanne, jeg og pas.X nr 2 skal til gamlebyen.

14 kommentarer:

Amelia sa...

Gratulerer :) Og masse lykke til!!!

Anonym sa...

Gratulerer!

Anonym sa...

Wow, gratulerer!

Anonym sa...

Så heldig du er, da.
Gratulerer, og lykke til!

Linn Jeanette sa...

Gratulerer!! du fortjente dette=)
Kos deg i gamleby`n<3

KristineBirgitte sa...

Gratulerer! :)

Kitiinee sa...

Gratulerer!

Caroline sa...

Så utrolig morro =D
Forfatter passer deg bra!! ;D
Kos deg masse i fine gamlebyen i vakre vår været som er i dag <3
Når skal du tilbake til Tromsø?
Hvor lenge skal du være hjemme før du skal til Capio igjen denne gangen?
Klem <3

pørni sa...

Velkommen skal du være. i luv børgen.

Pantora sa...

Da blir vi ikke så langt fra hverandre (tror jeg).

Nina sa...

å, så utrolig morsomt!!!
Gleder meg på dine vegne..
Kanskje blir det bok slik jeg håper på og alltid har sagt du må skrive ;)

<3

Ingrid sa...

Gratulerer!

linalush sa...

gratulerer, høres skikkelig fristende ut.. tror jeg må vurdere det selv. ü du skriver jo fantastisk, så det skulle jo bare mangle at du kom inn.

Anonym sa...

Herregud, det er jo den linja eg går på no!
Hoppa litt i stolen her når eg såg den velkjende Åsane-logoen, og ikkje minst at du skal gå på akkurat den linja eg óg går på! Verda er jammen ikkje stor.
Eg har lese på bloggen din ei stund no, og sjølv om du ikkje anar kven eg er, føler eg likevel at eg kjenner deg bittelitt. Så det her var rart!

Gled deg! Spesielt til Irlandsturen; vi har nettopp kome tilbake etter to veker der, og det var fantastisk!

Skriv og ver glad :)

Ønsker deg ALT det beste! Heile verda, og litt til, som eg såg ei anna skreiv.

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive