onsdag

Heidå, april.


Månedens opptur: Være hjemme sammen med familien min, treffe venner igjen og oppdage at noen ting har kommet litt på avstand. En dose mestringsfølelse, solbærpiller som fungerer (det hadde jeg aldri i verden trodd!) og fine dager.

Månedens nedtur: Speilet.

BRATING denne måneden: Svømming, solarium og sol i F.stad

CRAPTING denne måneden: For, mot og ambivalens.

Beste shopping: Jeg vet ikke.

Verste shopping: Jeg vet ikke.

Nye uttrykk: Jeg har det "bra"

Jeg er hekta på: Kryssord

Jeg spyr av: Selvforakt, mørkets fyrste, elefantstemmen og tanke-maraton

Jeg er forelsket i: Fuglesang og det å kunne gå i t-skjorter uten å skjemmes.

Månedens drittsekk: Alle spøkelsene mine.

Angrer på: Tull og kalkulering.

Og ellers?
jeg skal treffe mia på mandag og vi skal til Oslo, jeg får begynne å trene, det er varmt ute, våren siger på, det er snart sommer, og jeg skal snart til mallorca.

2 kommentarer:

Caroline sa...

=) Bedre sent en aldri (=

Maria sa...

jeg liker disse månedsavslutningene dine Annika. :)
bra du klarer å se det positive oppi all faenskapen. det er en god ting. <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive