lørdag

Fredag del 2.

siden vi hadde en så trivelig kveld, må jeg nesten dele noen av herlighetene med dere:

inger sto for selve kokkeleringen, siden hun er en så strålende kokk

mens jeg hold på med det store prosjektet: "hvordan få rømme-lim til å skli av skjea"

merete ga blaffen i matlagingen, og konsentrerte seg heller om årets russeknuter


siden jeg er en velkjent tusenkunstner, måtte jeg selvfølgelig lage noe fantastisk av en bit agurk

inger og jeg hadde handlet inn til storfest

merete satset (som vanlig) litt mer på den glamorøse looken en meg (les:vinglass)
noe hun fikk så absolutt fikk til

etter tjuefem forsøk med selvutløser, fikk vi til slutt til dette

fin kveld, fin mat, fin drikke, trivelig selskap og en fin avslutning på en dag som ikke startet så alt for bra. I morgen bærer det tilbake til Fredrikstad, men først skal jeg på badeland sammen med Merete !!!

til slutt vil jeg bare vise dere hvordan jeg muligens ville sett ut, hvis jeg skulle vært russ i år:

1 kommentarer:

Merete sa...

Haha, det her hjalp litt på humøret altså. Morsomt innlegg :) Må bare si at vi fikk faktisk til et bedre fellesbilde :P Men , men

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive