søndag

Noen ganger blir jeg lei av Fredrikstad.

ja, jeg ser bitteliten ut - men som jeg har sagt til alle andre: jeg er 160, og jeg ser ekstremt lav ut fordi jeg bøyer knærne av en eller annen idiotisk grunn.



Sånn som nå. Tiden går så sakte at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, og dagene begynner å bli forferdelig like. Det var greit i starten; de første ukene her – tiden der jeg verken hadde krefter, interesse eller noe som helst for ting som skjedde utenfor døren. Jeg hadde ikke noe særlig til livslyst, og det var greit og bare være inne sammen med personalet her som passet på meg. Sånn er det ikke nå.

Jeg er lei. Jeg er lei selv om jeg har så mye frihet som jeg kan få ha for øyeblikket, lei selv om jeg kan dra på kino, gå turer i skogen, kokkelere, sy, lese, hekle, se på filmer og alt mulig annet. Mangelen på nye impulser er fryktelig, og jeg gleder meg til jeg skal til Oslo for å besøke Johanne på torsdag. Jeg er fryktelig glad for at jeg har Johanne her, for ellers aner jeg ikke hvordan dagene hadde blitt.

Helgene er verst. De er så stille at man kan høre klokken tikke, og selv om jeg prøver å tenke på Paulo Coelho og "Pilgrimsreisen," der han skildrer noe om at vi selv bestemmer hvor fort tiden skal gå, hjelper det ikke.

Jaja. Jeg har i alle fall sett "Menn som hater Kvinner", og det var en bra film. Dessuten er jeg snart ferdig med Senor Peregrino.

1 kommentarer:

obsession sa...

får jeg lov til å spørre hvor høy du er? :b

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive