fredag

"Nå har du stjerner i øynene".

Det første som falt meg inn da jeg våknet i morges og så at vinduskarmen var våt og ekkel (jeg sover med vinduet åpent) var: "HÆLLEMÅNE", som de sier på god gammeldags fredrikstadisk. Ja, for det viste seg at våren har takket for seg, og julesnøen har igjen meldt sin ankomst. Halleluja, for en lykke. Ja, jeg kjente nesten at de stjernene jeg har fått i øynene mine, i følge personal X, blinket så mye at de nesten blendet meg.
Jeg hadde egentlig planlagt at jeg skulle ta på meg den nye kjolen fra Gina i dag, men jeg fant fort ut at den var for sommerlig, så jeg puttet den tanken langt bak i den støvete skuffen jeg har i topplokket.

Jaja. Jeg har brukt opp pengene mine i dag, på en sånn bukse fra Cubus som de viser på reklamen på tv hele tiden og en ROSA tunika ting. Herre, jeg har ikke hatt på meg noe ROSA på.... mange millioner år. Det virker i alle fall sånn.

Ellers har Johanne og jeg hatt en lunsjdate.


jeg har en forvokst hånd.

og der var det snø igjen, gitt.

selv om jeg ikke fryser så mye lengre, er det viktig å polstre seg for uværet.

Johanne var veldig enig.

etter en 20 minutters spasertur ned til Fredrikstad-town, havnet vi på denne koselige sjappa.
Den heter Cactus.

Johanne var kjempeglad for vannglasset med sugerør i.
som vanlig viser jeg min herlige sjarm med et fabelaktig smil som sikkert kunne smeltet hvert et hjerte.

da vi hadde spist opp maten vår, fant vi ut at det passet godt med litt avspenning. Siden vi ikke hadde med oss Kroese og SOAL metoden hans, mente Johanne at det ville være hensiktsmessig å vise meg en effektiv meditasjonsmetode.

Jeg prøvde jeg også, men det endte opp med at jeg havnet langflat på sofaen.

etter noen timer med trasking fram og tilbake, kjøpte vi oss en merkelig smoothie.

som dere sikkert ser, var jeg ikke så forferdelig fornøyd med den røde flytende greia.

Og etterpå? Jo, da tok vi bussen tilbake.

2 kommentarer:

Johanne sa...

Haha! Må le litt:) Avspenning og meditering midt i restauranten;)

Marthe sa...

Næmmen, hu bodde rett oppi gata mi før. Hvis hu er fra Larvik. Om jeg ikke tar helt feil, hehe :P

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive