lørdag

Jeg lengter etter en god natts søvn.

Ja, for det er jammen meg ikke bare bare! Mennesker som kan legge seg til et visst tidspunkt, sove hele natten igjennom uten å våkne en eneste gang - for så å stå opp, relativt kvikk og rask på morningen, vet egentlig ikke hvor heldige de er. Ofte tar man søvn for gitt, fordi det skal være en av de mest naturlige tingene i hele verden.

Jeg + søvn = kkjlskdf. Tankene mine lever sitt eget liv for tiden, og siden jeg er avhengig av å sove noen timer hver natt for å i det hele tatt fungere, var jeg nødt til å krype til korset. Jeg svelgte noen søvndryssende rosa piller før jeg dro med meg Sandras cd-spiller og mammas avspennings cd'r (neida, jeg har ikke fått nok av dem enda) ned på rommet mitt, og kjøte "Music for relaxation" på repeat og full guffe.

Og gjett hva? Jeg sluttet å tenke og sovnet omentrent på flekken!

1 kommentarer:

Anonym sa...

så bra! Ingenting er bedre enn en god natts søvn :) Vet så inderlig godt hvordan det er å ikke få sove :P

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive