fredag

Fredag, dere.


Nei, jeg tok ikke noen evigvarende blekkflekk likevel.
Der har dere meg i et nøtteskal: planlegge ting, for så å få iskalde føtter, noe som resulterer i at det ikke blir gjort likevel. I stedet for ble jeg hjemme, puslet puslespill, hadde store problemer med hva jeg skulle spise til lunsj, bakte brød (!!!!!!), tok bussen til byen sammen med Inger og svidde av 1200 kr hos en frisørsalong. Nei, jeg har enda ikke kjøpt bursdagsgave til Sandra, og jeg er fullstendig tom for ideer.

Dessuten synes jeg at det er merkelig hvordan hodet begynner å løpe maraton med en gang jeg står på egne ben, og det er fryktelig vanskelig å sove. Når alt kommer til alt er jeg ikke spesielt glad. Neinei, sånn er det altså.
Nå skal jeg KOOOSE meg videre med norske talenter, nistirre på mønsteret på veggen, og vente på at det kanskje skal bli sove-tid. Om en liten stund ramler det inn noen jenter her, som skal være på besøk i hele helga, og jeg kjenner dem ikke engang. Jodajoda, jeg gleder meg!

I morgen skal jeg dokumentere dagen min i bilder.

1 kommentarer:

Stina h. sa...

titter innom med ønske om at morgendagen blir bedre for deg.

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive