tirsdag

If she had wings she would fly away.

Hodet mitt er en dott. Det er så fullt av dunete dotter at jeg ikke klarer å tenke klart, og i bunn og grunn har jeg vel ikke noe ønske om å tenke klarere enn det jeg alt gjør. Hjernecellene mine er ute på en mindre trivelig løpetur.
Gamle fluktruter, gamle mestringsstrategier gror som ugress i et blomsterbedd, og jeg må innrømme at det er litt trist. Velvel.

I fare for å skrive for mange negative ting som kan være nedbrytende for både meg og dere som leser dette, skal jeg stoppe ordbruken min før det flommer over.
Jeg kan heller fortelle dere at jeg hadde en kjempehyggelig lunsj med behandleren min, og jeg endte opp med å ta det samme som hun - fordi jeg ikke hadde en anelse om hva jeg skulle spise. Vi snakket om alt og ingenting, og vi snakket om så mye at jeg nesten glemte av hva vi var der for. Så for min del var det den eneste positive tingen i dag.

En ting er vel bedre enn ingen vil jeg tørre å påstå.

5 kommentarer:

Caroline sa...

Håper kaoset demper seg vennen <3
Så bra du hadde det koselig :D
Hva spiste dere da??
Nå ble jeg glad for det hadde gått bra!! :D stolt av deg!!<33

Nails and Oddities sa...

En ting er uendelig mye bedre enn ingen ting :)

Linn Jeanette sa...

*stolt*
En ting er mye mye bedre enn ingenting!!
Synes du er tapper jeg.
go girl<3

Anonym sa...

så bra at du hadde en super lunsj med behandleren din!

Henrikke sa...

Jeg er stolt av deg,som har vært ute på lunsj med behandleren din!Det er absolutt ikke lett,og krever mye energi.Håper det var en fin tur for din del!

Krysser fingre for at i morgen blir bedre.Husk at det blir bedre,uansett hvor håpløst og grått det ser ut.

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive