søndag

Farvel til januar.

Månedens høydepunkt: Da jeg dro til Gamlebyen forrige helg for første gang, da jeg dro til gamlebyen for 2.gang med behandleren min fredag som var og fikk GÅ ut av bilen og... da vi kjørte til Hvaler i går ettermiddag.

Månedens nedtur: Ekstremhvile, dårlig livskvalitet og et menneskeverd som er dominert av hektogram og kilo.

BRATING denne måneden: Alle de flinke og dyktige menneskene jeg har rundt meg. At jeg bestemte meg for å gi Capio en sjanse, for gudene må vite hvor jeg hadde vært hvis jeg ikke hadde gjort det...
Og. Familien min, selvfølgelig.

CRAPTING denne måneden: Jeg tar den mildere utgaven; JEG HAR IKKE VÆRT PÅ EN KLESBUTIKK på ukevis, og har ekstremt lite klær å velge mellom.

Beste shopping: Jeg har ikke handlet noe særlig.

Verste shopping: ...

Nye uttrykk: "Ille bra."

Jeg er hekta på: Hekta på? Buzz, kanskje. Det er tidsfordriv. Og strikking, ikke minst.

Jeg spyr av: Blodtrykksmansjetter, mandager, suppedager, brødskiver med hvitost og paprika, Kroese og oppmerksomhetstrening, pulstaking og blodprøver (!).

Jeg er forelsket i: Menn på tv.

Månedens drittsekk: Tja, joda, så det altsååå.

Angrer på: aner ikke.

Og ellers?
jeg har shoppeabstinenser, er drittlei, lengter ut, får ikke gjort skolearbeid, er full av vann og selvfølelsen er deretter. Jeg håper på permisjon i mars.

2 kommentarer:

Caroline sa...

Likte denne mnd oppdateringa ;D
Tror jeg stjeler den!! :O
Klem <3

Anonym sa...

vi får håpe februar blir en bedre måned....
klem

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive