torsdag

Nyttårsaften.

Nyttårsaften tok seg ganske bra opp for min del. Etter at jeg hadde sovet noen timer, svelgt et par paracet og dynket nesen med omentrent en liter nesespray, sett flere episoder med Sex & The City følte jeg meg så bra at jeg trødde på meg et skjørt med sommermønster, spiste kveldsmat og dro sammen med mamma, pappa og Peter til Skjomen for å "feire" nyttårs sammen med 2 stk tanter og 2 stk onkler.
Jeg drakk en halv liter julebrus, omentrent like mye kaffe, ledd sammen med barna, bygget lego sammen med Gudbarnet mitt, Helene på 3 år, som var i himmelen for at alle gudforeldrene hennes var der, og sett et par lysglimt fly over himmelen. Det ble en okei dag til slutt.

I dag skal jeg på 1.nyttårsdagsmiddag hos mor & far, slappe av og se på filmer mens jeg gjør ingenting. Formen er fortsatt mindre bra, men det begynner å komme seg nå - og forhåpentligvis er jeg helt fin igjen til mandag. Juleferien er snart over.














Godt nytt år!

4 kommentarer:

Swampoline sa...

Godt nyttår og god bedring!

Anonym sa...

Godt nyttår! :)

Annika sa...

takktakk begge to :)

Ane sa...

Godt nytt år til deg :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive