torsdag

I dag...

  • er jeg ikke sikker på noen ting. Ikke sikker på hva jeg skal skrive, hvordan jeg skal ordlegge meg, hva jeg skal ta meg til, hvordan jeg skal reagere eller oppføre meg. I dag er jeg ikke sikker på noe som helst.
  • har jeg gravd meg ned i skolearbeid, i håpet om å drukne i haugen av oppgaver som med første øyekast virker ganske så uoverkommelig. Jeg har skrevet noen sider om primær - og sekundærundersøkelsen i forhold til traumebehandling, og latt som om jeg finner det som veldig givende tidsfordriv.
  • leser jeg i"Tatt av kvinnen" av Erlend Loe, og den er faktisk ikke så verst. Ganske morsom. Jeg har forstått at jeg ikke burde dømme forfattere før jeg i det hele tatt har lest noe av dem.
  • har jeg hatt "gruppe" sammen med fire andre jenter her, og lært noe nytt om hvordan kroppen fungerer. Selv om jeg alt vet en god del, skremmer det meg, og jeg forstår jo hvor mye tid jeg har kastet bort på å "fikse på ting".
  • føles det ut som om alle organene mine er skvist. "Det er helt normalt," sier legen. "Helt normalt. Det er bare tarmene som har begynt å arbeide igjen. Det vil gå over og det vil bli bedre." Jeg er jammen ikke sikker. Ikke sikker på noe som helst, annet enn at det er fint lite morsomt å ha vondt i magen hele dagen.
  • har jeg hatt en veldig okei samtale med Mia. Takk skal du ha! Jeg tenker på deg, vit det, og jeg ønsker deg alt godt og håper at du får ei sånn noenlunde okei uke. Sees på torsdag. Du er ei nydelig jente.
  • føler jeg meg tom og tung, og lengter ut til noe jeg ikke helt vet hva er. Jeg tror kanskje det er hjemlengsel, men jeg er ikke sikker. Det er ikke godt å vite.
  • skal jeg se Hells Kitchen og prøve å være stolt over at jeg har vært her i 9 dager.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er stolt over at du har vært der i ni dager. Kjempestolt og imponert. Du klarer deg bra, Annika. Du klarer deg helt fint :)

Anonym sa...

Erlend Loe skriver bra. Om du skulle få mangel på lesestoff anbefaler jeg Muleum og Doppler:)

Du er flink, Annika, og jeg unner deg alt godt! Tenker på deg.

Anonym sa...

Ja, tiden går =)

mia sa...

Jeg er stolt av deg! Neste uke skal jeg ta med en kjempebra bok til deg som du kan lese om du har lyst :)

not dead sa...

ja det må du være stolt av=)

Caroline sa...

God bedringsvei til magen har stabilisert seg så smertene blir borte <3
Stolt har du rett til & være!!
Og jeg er stolt av deg,
Take care <33

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive