tirsdag

Gamle greier.

Det er utrolig hvor mye rart man finner når man bestemmer seg for å gå igjennom innboksen sin. Hotmailen min har lenge inneholdt omentrent 2000 mailer, og jeg oppdaget fort at de går helt tilbake til 2006.

Livet går sin gang på Capio. Tirsdager er det morgenmøte, og da fordeler man oppgavene som skal gjøres i løpet av uka. Siden jeg fortsatt er i hvilefase, får jeg ikke gjøre noe - men jeg snakket med ei kjøkkendame i går, og hun sa at jeg VELDIG GJERNE får lov til å bake etterhvert. Halleluja. Og ellers har jeg fått penger på kontoen min, og en av de ansatte vasker for øyeblikket badet mitt og har satt på en maskin med klær.
Jeg har nesten ingenting med meg, og det er skrekkelig vanskelig å velge hva man skal ha på seg om morningen, fordi utvalget er så dårlig.

I går fikk jeg forresten lov til å gå ned i kjelleren for å hvile, så det var første gang jeg så kjelleren siden jeg kom hit. Et skritt nærmere mer aktivitet!
Dessuten lukter det noe rart i hele huset, og jeg mistenker at det muligens er noe skummelt på lunsjmenyen.


oslo, februar 2008.


toalettet på Breivika, 2007.


en eller annen gang et eller annet år. 2007, tror jeg.

gave fra silje, som jeg ikke helt husker når jeg fikk. 2007, kanskje?
Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive