onsdag

Sliten.

Nå er jeg helt utrolig sliten. Det har vært en okei dag, men den har vært veldig lang og jeg begynner å bli klar for senga. Hører at den roper navnet mitt, så jeg regner med at jeg finner veien dit om ikke så veldig lenge.
I morges var det barnetv, tur på butikken for å hente en gave som var kommet i posten (min første tur på sparken på ca.2 år), tur i kirka med pappa og Sandra, og da vi kom hjem i halv sekstida var det nesten tid for julemiddag. Jeg spiste seifilet mens resten av familien min spiste ribbe, som halve norges befolkning gjerne gjør på julaften.

Ellers har jeg fått mye fint i julegave, og jeg tenker at jeg legger ut bilder etterhvert. Hos mamma og pappa fikk jeg ei klokke og et gavekort, hos Sandra fikk jeg den lenge etterlengtede "Glede - årsplanleggeren" - men den måtte bestilles fra nettet. Og så fikk jeg en rekke andre ting; hudpleie produkter, parfymesett fra Peter, ullundertøy, bøker, et par cd'r og sånt. Mamma fikk den beste gaven: massasjepute til å ha i stolen, og den er fantastisk.

God natt og god jul.




0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive