torsdag

1.juledag meg midt bak.


siden verden og jeg for øyeblikket ikke er noe særlig til venner, har jeg gravd meg ned under dyna sammen med jentene fra sex & the city. Inger, som derimot kan gå under kategorien venn(!) eier nemlig alle sesongene, og siden hun er så snill, har jeg fått låne hele greia. Jeg har ikke tålmodighet til å sette meg ned og lese for øyeblikket, og da er filmseing perfekt. Sex & the city har reddet kvelden min, så all takk til Inger!
Nei, det er fint lite morsomt å være alene hjemme mens mamma og pappa har dratt på et møte av religiøst slag og på kveldskaffemat hos noen venner av dem. Sånne ting klarer jeg meg uten, så jeg svarte "nei" da pappa ringte tidligere i kveld for å høre om han skulle komme og hente meg, slik at jeg kunne bli med. Neitakk. Kveldsmat hos mennesker jeg ikke har sett på år, som synger skrålende julesanger, spiser svisker og konfekt i mente mens de snakker om året som gikk og diskuterer kristendom og religion klarer jeg meg helt fint uten.

Helligdager er ikke så mye å rope hurra for. I morgen har jeg planer om å være sammen med Merete, se Sex & The City og vente på at det skal bli lørdag, sånn at jeg kan komme meg en tur ut og ordne klokka jeg fikk av mamma og pappa.

1 kommentarer:

Caroline sa...

Deilig og få slappa av og samla krefter da,
Og ekstra kos med sex & the city i tilegg! :)
Kos deg videre og prøv og bli venn med verden igjen ;)
Klem <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive