fredag

Sjokolade.

Jeg har akkurat vært med på en undersøkelse om et nytt produkt som Freia har planer om å lansere. Det heter vissnok MELKE - DRØM, og jeg må innrømme at jeg for første gang på veldig veldig lenge fikk skrekkelig lyst på sjokolade. Jeg fant dessverre ikke noe bilde av produktet, og det var litt synd - for jeg har nesten ikke ord for hvor godt det så ut. Hvis alt går som jeg håper, har jeg kanskje guts nok til å smake på påskeegg i lilla kartong til neste år.

Uansett.
Dette er litt flaut, men...
er det noen som kan fortelle meg om Yade er godt?


4 kommentarer:

Anonym sa...

Trippelsjokoladen er veldig god :)

stinevt sa...

Yade er en av verdens beste sjokolader ;)

Annika sa...

takk! Da vet jeg det ;)

Anonym sa...

Den sjokoladen du beskriver er komt i Freia butikken på Karl Johan :) VELDIG god! Melkedrøm med bringebær og yoghurt :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive