lørdag

Lørdag.

Det er lørdag, og alle vennene mine er ute og drikker seg sørpings. Siden jeg har tatt en fin promilletest greie på PULS sine hjemmesider (NRK), og funnet ut hvor lite som skal til før jeg har sånn omentrent 3, ettellerannet i promille, tror jeg at jeg skal holde meg borte fra sånne greier på en stund. Kanskje like greit.


Vel. Så. Hva har jeg gjort i dag? Fint lite spennende. Jeg har vært en tur i byen sammen med Dagrunn og Gunn - Iren, lagd et par julekort, tygd tyggis, svidd av penger og bekymret meg for økonomien min, sett på tv - ooog... gjort ferdig julegaven til Sunniva.

Dessuten har jeg kjøpt meg nye sko. Jeg fant ut at jeg ikke orker å fryse mer på føttene. De ser slik ut:


Ooog.. så ramlet jeg over en herlig genser som man er på svømmetur i, på BikBok. Den er av ull, så jeg håper at den kan holde på varmen. I alle fall litt. Det er et forferdelig dårlig bilde av den, men, uansett:


Og så til slutt tenkte jeg at jeg skulle slenge med et strålende bilde av meg:

1 kommentarer:

Mana sa...

Kjempe fint bilde av deg søta<3
Elsker smilet ditt=)

De skoene så utrolig deilige ut!!

Det kommer en dag du kan drikke med venner uten å bli dårlig vettu;)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive