tirsdag

Julehatt.

I dag har jeg hatt matte for første gang på et halvt år. Riktig nok var det fordi jeg skulle gjøre et forsøk på å lære Dagrunn noe, siden hun har eksamen neste onsdag. Jeg liker matte, men jeg tror ikke jeg passer til lærerrollen, så takk og lov for at det ikke er min store drøm her i livet.

Ellers har jeg snakket med mamma i telefonen, og jeg merker at jeg holder på å bli verdens største mammadalt. For første gang i mitt liv. Men etter atten år som "selvstendig", er det vel kanskje på sin plass å bli tatt vare på av noen voksne mennesker?

Dessuten fant jeg denne strålende hatten på Nille, da Dagrunn og jeg var på Amfi tidligere for å kjøpe ei sånn der formelsamling og dopapir. Flott, hæ?


1 kommentarer:

Anonym sa...

man kan fint leve uten matte.
slående vakker hatt

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive