onsdag

Snart helg.

Det nærmer seg helg med stormskritt, og det er i grunnen ikke så verst; for jeg er sliten i hodet og kroppen - og det kan bli litt deilig med ferie. Jeg håper i alle fall det. Ser fram til å dra på psykiatridagene sammen med mamma og alternativmessa, sitte på diverse kafeer sammen med gode gamle venner, gå tur med hunden min og litt forskjellig. Dessuten skal Helle og Toyne ta bussen sammen med meg til Tromsø på mandag, og de blir der i noen dager - så da har jeg i alle fall noen å være sammen med på dagtid.

Hospiteringa blir vissnok ikke helt som jeg hadde tenkt: planen var jo at jeg skulle hospitere i Tromsø i de to ukene etter høstferien, men så viser det seg plutselig at Ambulansestasjonen der er forferdelig opptatt med alt mulig; det er jo et universitetsykehus, og de har studenter fra over alt omentrent, og noen lærlinger har vissnok fagprøve i uke 43. Så... det er slettes ikke sikkert at jeg får være der i det hele og det store. Mest sannsynligvis får jeg være der i ei uke, og må være her i Narvik i ei uke - og... det er litt synd, for jeg har bursdag og sånt under hospiteringen og hadde store planer om å tilbringe den dagen sammen med familien min og vennene mine. Sørge for at 18 årsdagen blir LITT bedre enn den forrige, for den var mildt sagt DRITT.
Velvel. Ting blir ikke alltid slik man vil at dem skal være. Dessverre.

Dagen i dag har ikke vært noe spesielt. Var på skolen som vanlig, hadde besøk av et menneske fra biltilsynet, hadde noen timer engelsk, og gjorde absolutt ingenting mesteparten av dagen. Trasket en tur på Amfi sammen med Helle og Toyne, og deretter dro jeg hjem og gnålte til mamma i telefonen om hospiteringen. Jeg hadde store planer om å ta tattovering på 18 årsdagen, men det blir det jo ikke noe av hvis jeg ikke er hjemme hos mamma og pappa. Neinei.
Og i morgen kommer Inger og Sunniva! Fredag er det tur til Sverige, og jeg ser fram til det. Håper det blir bra.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive