tirsdag

Vanskelige dager.

Strålende. Jeg kunne virkelig ikke hatt det bedre. NOT AT ALL.
... Nå kan jeg nesten ikke vente til det blir helg, og til Inger og Sunniva kommer, og til vi sitter på toget på vei til Sverige. Jeg kan nesten ikke vente til å ligge hjemme på skinnsofaen mens jeg vrir og vender på meg, kan nesten ikke vente med å se mamma igjen og få se blikket hennes som konsant henger over meg og jeg kan nesten nesten ikke vente med å få litt fri fra skolen. Vet at jeg ikke vil ha høstferie, men akkurat nå vil jeg ikke så veldig mye, og jeg er ikke noe annet enn en nydelig skinnende solstråle som sutrer for ingen verdens ting. Jernmangelen begynner å kjennes på kroppen, og jeg skulle gitt mye for å være noen andre akkurat nå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I know, I know.

Anonym sa...

Sender deg en klem, om du vil ha..!!

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive