fredag

Øhø.

Ja, jeg skjønner jo nå at det kanskje ikke er så smart å drikke seg relativt full på en torsdagskveld, komme hjem kjempesent og stå opp klokken kvart på åtte bare fordi det er dommedag og fordi jeg må spise frokost. Det er heller ikke så lurt å la oppvasken fra kvelden før bli stående over natten, for grøt og sånt er så innmari vanskelig å fjerne når det har stått i noen timer, selv om kasserollen har stått i vann over natta.
Men jeg skjønner jo også det at frokost gjør store underverker for denne kroppen, og takk og lov for at jeg er i så pass velfungerene stand at jeg orket å koke den der hersens havregrøten.

Ellers er jeg fri for snus, har en lettere hodepine, er kjempetrett og skal legge meg for å sove igjen om ikke så veldig lenge, og skal på vakt 1500. Det er heldigvis litt lenge til, så jeg har god tid.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive