lørdag

30 rare fakta.

Har du:

1. Mellomnavn du helst vil glemme?
- Nei, men jeg har vurdert mange ganger å legge til Willhelmine. Det er bestemors mellomnavn, og jeg synes det er kult

2. Noen sykdommer?
- Ja, et par.

3. Blitt slått ned?
- Hm. Nei, jeg tror ikke det.

4. Noen arr? Og deres historie.
- Ja, jeg mistet en kaffekopp med varm kaffe i fanget og ble forbrent.

5. Største ulykke du har blitt utsatt for?
- Jeg har ikke blitt utsatt for noen, egentlig.

6. Og følgene skader?
- Har jeg ikke blitt utsatt for noen, kan jeg jo heller ikke ha noen skader?

7. Noen gang vunnet en konkurranse?
- Jada. Jeg har vunnet to par sko, og ei skrivebok og noen andre greier i forskjellige konkurranser.

8. Mistet noen nær deg?
- Kaninen min.

9. Slokknet på fylla?
- Nei.

10. Spilt på konsert?
- Haha, ja!!! Jeg spilte fiolin i 3. eller 4. klasse engang, da vi hadde den kulturelle skolesekken.

11. Eier du pcen du sitter på nå?
- Nei. Bare delvis. Troms fylke eier deler av den.

12. Eid/eier dyr?
- Jeg har hatt to kaniner og så har vi en hund i tromsø.

13. Noen fiender?
- Nei, jeg har ingen fiender.

14. Skilte foreldre?
- Nei. Mamma og pappa er godt gift, og forhåpentligvis lykkelig med det.

15. Godt forhold med dine søsken?
- Ja. Jeg er veldig glade i dem.

16. Fest eller roligkveld?
- Som regel foretrekker jeg en rolig kveld med film og spill eller noe sånt. Men festligheter er gøy det og, i blandt.

17. Har noen fått deg til å gråte?
- JA.

18. Hyperventilert?
- Ja.

19.Nærmeste nabokommune?
- Ehm. Aner ikke.

20. Favoritt tøy?
- Skjørt. Kjoler.

21. Hvor oppbevarer du mobilen?
- Her og der og over alt. Dessverre husker jeg aldri hvor jeg legger den.

22. Reist med fly?
- Ja, de fleste har vel det for tiden.

23. Svømt med delfiner?
- Nei , men det hadde vært kult.

24. Vært på cruise?
- Telles hurtigruta..? :P

25. Gjort noe ulovlig?
- Jada. Det har jeg.

26. Fått et fremmedlegeme inn i kroppen?
- Tja. En kanyle, for eksempel. Den skal jo ikke være der.

27. Vært utro?
- Nei

28. Kjørt traktor?
- Nei

29. Hatt blackout?
- Ja

30. Knekt noen knokler?
- Nei, takk og lov.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive