mandag

Mandags morgen.

Dagen i dag startet så fint med at jeg kravlet meg opp fra senga, 0600 i halvørska, overbevist om at det var lørdag eller søndag, og at jeg helt sikkert kunne gå å legge meg igjen for så å sove videre. Men der tok jeg alvorlig feil: mandag, skole, prosjekt i samfunnsfag og først av alt: time med T på VOP, klokken 0815.
Det var en interessant time. Vi snakket om hvordan det kommer til å bli når jeg drar hjem om ei uke, hvordan vi skal gjøre det, snakket om at jeg kunne ringe ditten og datten hvis det ble nødvendig og litt forskjellige andre ting. JA, vi snakket til og med om Modum Bad.

"Ja, Annika," sa hun, "Modum er veldig flinke på traumer og sånt." Jeg nikket bare og sa at jeg hadde tenkt på det, at jeg kanskje skulle ordne noe med en søknad dit til sommeren. Sommeren, for da har jeg tid til det. Nei, det har jeg jo for så vidt heller ikke - og jeg begynner å forstå at jeg hele tiden finner på ting for å unngå steder som nettopp Modum. Men T nevnte ikke dette fabelaktige stedet fordi hun mener at jeg har problemer med å lage meg nok middag, men for noe helt annet.
Nei, jeg vet ikke jeg.






1 kommentarer:

Nina's hjem. sa...

Er jo verdt et forsøk. Har hørd både og om Modum, men det kan ikke være verre enn å gå hjemme alene uten hjelp.. Go for it, hvis det føles riktig for deg :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive