søndag

Farvel til september.

Vet at det enda er to dager igjen av september, men. Here we go:

Månedens høydepunkt: Ehm. Dunno. Stipend, kanskje. Og skole. Og muligens supersize vs. superskinny på tv3. Top Model. Og kaffe, selvfølgelig. Og... det at jeg har så fin leilighet.

Månedens nedtur: Vel, jeg har jo enda ikke sluttet å snuse, så det er vel kanskje en nedtur. Og så blir jeg så fort sliten.

BRATING denne måneden: Høstfarger, høstmørke og lettkakao under et ullpledd, med koselig musikk og fine mennesker. Ja, det er definitivt brating med september.

CRAPTING denne måneden: Kulden som kommer snikende, stygt vær og dårlig med kreativitet. Piss på tv. Ingenting å gjøre. Og følelser (hm, de har begynt å bli borte igjen..?), må vel også nevnes.

Beste shopping: Kreative duppeditter og dunjakka!

Verste shopping: Hm. Alt det jeg egentlig ikke trenger. Hva nå enn det måtte være.

Nye uttrykk: "Eh. E du fette dum?"

Jeg er hekta på: Top model, grøt og situps. Ja, du leste rett. Bevegelse. Tall. Ammagad. Det kommer til å ta kverken på meg.

Jeg spyr av: Alt for mange tanker på en gang, oppvask og rot.

Jeg er forelsket i: Ja, nei, jeg vet ikke? Hm. Kaffe? Nei. Jeg vet faktisk ikke, jeg er ikke forelska i noe som helst.

Månedens drittsekk: Åh, det orker jeg ikke fortelle engang.

Angrer på: Jeg angrer ikke på noe, jeg.

Og ellers?
Vel. Jeg har fortsatt ikke vært på noen date, jeg har brukt litt for mye penger på ingenting, jeg har vært på kino et par ganger, jeg er fortsatt singel, ja - jeg har vært på fest, og nei, jeg er ikke forelsket i noen, jeg har felt noen tårer, jeg har trent og vært aktiv, og nei, jeg har ikke skulket skolen. Fortsatt null fravær.

tommel opp: Høst, kaffe, film, skole, venner, tv, top model og klær.
tommel ned: mas om penger og ditt og datt, mat og middagslaging, ensomhet, timer som går sakte, tørr hud, kulde.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive