mandag

Alt for tidlig.


Egentlig er det alt for tidlig på morningen. Etter måneder med insomnia, er det faktisk ikke så ille å ha søvnen på "rett kjør" igjen, og jeg kjenner at jeg begynner å bli litt sånn smålei av å stå opp i åttetida hver dag bare for å spise den fabelaktige frokosten min. For ja; jeg vil sove.
Men i dag er en sånn litt annen dag, for Inger og jeg har nemmelig store planer om å ta en buss i halv ti-tida. Vi skal nemmelig på shopping, handle inn diverse greier til hybelleiligheta mi og jeg er sikker på at det kommer til å bli en lang dag. Veldig. Første stopp på veien er Fretex, deretter skal vi innom byen og Biltema og en haug med andre steder.
Dessuten merker jeg at sommeren snart er over. Det er riktignok sol utenfor stuevinduet, men herregud, hele huset er som en fryseboks. Kulden kryper innunder huden på meg, på en sånn koselig måte at alle de fine hvite hårene på kroppen min står i stram givakt. Flott.
Og i kveld skal jeg til Merete. Det blir fint, for det er så utrolig lenge siden jeg har sett henne.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive