mandag

St. Hans feiring.











Okei, så har jeg ikke tatt dette bildet, og nei, det er heller ikke det fabelaktige St.Hans bålet vårt, fra den fantastiske St. Hans feiringa vi hadde - MEN vi har i alle fall hatt en slags.
Jeg tror det må være min første på et par år eller noe i den duren, og det var... veldig... morsomt. Akkurat som denne dagen.
Vi dro et par stykker fra avdelingen: to ansatte, meg, T og en til T som er innlagt her, og kjørte i en halvtime etter et vindstille sted. Det var vanskelig å finne, for å si det sånn.
Etter mye om og men havnet vi i ei forbannet fjære et sted på Tromsøya, og lagde bål, grillet og diverse, mens jeg slurpet i meg Youghurt nummer 76700383993 eller noe, og drakk mi første flaske med Pepsi Max siden 17.mai! HALLO! Jeg hadde glemt hvor godt det var.

Vi var der i en time eller så. Jeg og den ene T'en satt på et pledd, og bladde i MAG mens vi så litt på en morsom test som handlet om "Hvor godt liker du kroppen din" og lignende, mens myggene surret rundt ørene våre. Koselig det.

Jeg har tilbrakt mesteparten av dagen i senga og på sofaen, og det er jo koselig det.

1 kommentarer:

Anonym sa...

den testen leste jeg også.
blader og slikt er en herlig finnesse, som hjelper litt på humøret når jeg får dem i henda. :)
håper du hadde en grei st.hans annikamin. <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive