søndag

Rom 207.


Jeg har ikke vært på nett på et par dager (jeg har faktisk ikke orket - tro det den som kan), så derfor har jeg ikke skrevet noe heller. Ikke at det har skjedd så utrolig mye spennende de siste dagene, utrolig nok, men likevel.
Torsdag ommøblerte jeg rommet mitt, jeg hadde faktisk ikke trodd at det gikk an - men det gjorde vissnok det, og resultatet ble mye bedre enn forventet. Det er nesten sånn at jeg begynner å like rommet mitt nå, og jeg må innrømme at det kommer til å bli litt trist når jeg må pakke sammen sakene mine, si farvel til rommet mitt og dra alle tingene mine med meg på Sørsiden i løpet av neste uke en gang. Tragedie.



Jeg har vært her i tjuesju dager nå. Det utgjør fire uker - en måned, og jeg aaaner ikke hvor tiden har blitt av. Pang. Det virker faktisk som om tiden ikke har beveget seg, som om den har stått stille og jeg husker ingen verdens ting av alle disse dagene. Husker så vidt dagen i dag - og greit nok at det ikke er så minnerikt å være her, så er det jo greit å ha hodet rett plassert. Det virker som om dagene bare er slettet fra korttidshukommelsen min.

Jepp. Det nærmer seg sommerferie, og jeg var i byen sammen med mamma i hele går. Vi løp rundt som tullinger på jakt etter en fin bikinioverdel som var umulig å finne, så på sko og ditten og datten, noe som i grunnen ikke var så verst - til tross for stresset. Fram og tilbake mellom alle disse idiotiske og latterlige måltidene, og siden det ikke er mer enn 1 1/2 - 2 timer mellom dem, ble det dårlig tid. Vi driver å "forbereder" oss på Kreta turen, og etter mye om og men viser det seg at jeg får dra likevel. Flott det. Men jeg skal ha med meg kofferten full av lister og regler for alt mulig, hvor mye jeg får trene og sånt (for jeg planlegger å bevege mer på meg, ja...) - så det er mye som må orndes.
Styr. Så jævla mye styr.

Helga har for så vidt vært grei nok. Læreren min fra barneskolen har vært på jobb her i helga, og han er en morsom kar. Vi startet lørdagen med å spise frokost sammen på "Annikas spiserom" mens vi lo oss ihjel og så på tegnefilm på tv2 som handlet om en flodhest som mente han var for tykk, og skulle slanke seg.
I går kveld dro jeg, T, og to ansatte på kino for å se "The Happening", selv om jeg egentlig ikke orket noe som helst etter den kaotiske dagen i byen. Det var en drittfilm fra begynnelse til slutt, så den anbefales virkelig ikke! Dårlig skuespill, tam historie, ingen gode musikkting og nei, æsj, jeg ble SKUFFET. VELDIG. Men den gjorde i alle fall sånn at jeg fikk lyst til å se "Den sjette sansen" igjen - så vi leide den i dag.

Og! Jeg har vært i Tromsø familiepark, sett på lamaer og ei ku som så ut som en moskus, spist vegetarvårruller, kokt kaffe, drukket kaffe, spilt monopolspill MED kredittkort, sovet og ellers... gjort veldig lite. I morgen er det halleluja og amen, og jeg skal få vite hvor herlig tykk jeg har blitt. Jeg venter i spenning!

Kjæresten min. Sover sammen med meg hver natt, og viker ikke fra min side.
Kunstverk, ja. Nydelig.

Pappa og jeg var på obs! og kjøpte meg en blomst her om dagen.

Makrame. Og et ellers vakkert bilde av meg.

1 kommentarer:

Anonym sa...

rommet ditt er finere enn mitt! :)
og du er søt annika.
jeg veit at tida går, og man føler at man ikke har gjort en dritt, nettopp fordi det har man ikke heller.

men vi kommer oss ut en gang begge to, og da skal vi sees.
du skal ikke til oslo i sommer?

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive