onsdag

Lenge siden sist, gitt!

Når sant skal sies, har jeg faktisk avsluttet denne bloggen og det holder jeg fortsatt på. Vi kommer alle til et punkt i livet der vi trenger å gå videre, og for meg var en av disse "gå videre i livet" å avslutte denne bloggen som jeg har skrevet på i 4 år. Nå har jeg vært borte i mange, mange måneder - men jeg håper jo at noen av dere husker meg fortsatt!

Årsaken til at jeg er innom for å publisere et innlegg, er nemlig fordi jeg har opprettet en ny blogg. Den kan leses her. Den er fortsatt i oppstartfasen og jeg sliter litt med å bli kjent med en ny bloggplatform.
Jeg har ordnet med bloglovin' og kommer til å overføre alle følgerene over til den nye bloggen min.

Håper alle har en fin sommer!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive