mandag

Eksamensmodus!


jeg tror tittelen sier det meste: jeg prøver å komme meg i eksamensmodus.
0815 fikk jeg tema: sykdommer i sirkulasjonssystemet, samme tema som jeg hadde
til prøveeksamen. så det skal nok gå greit.
eksamen er på onsdag. den første eksamenen jeg har siden jeg gikk i 10.klasse.
men jeg er ikke nervøs. og jeg er ikke redd.
bare gleder meg veldig til det blir helg igjen

hvis jeg ikke blir trukket opp i muntlig på fredag, 
kan jeg nesten si meg ferdig med VG2 på onsdag.

åh, hvilken lykke!






5 kommentarer:

Marthe sa...

Ønsker deg masse lykke til med lesingen :-) jeg måtte alltid ha noen gullrøtter innimellom sidene, noen sider, så en episode med Greys :-) hehe, Masse lykke til på eksamen også, dette klarer du <3

heltinne sa...

niiiiice! lykke til me eksamen!! :-D

Anonym sa...

Krysser fingrer og tær for at dette her går bra Annika,snart er det over!!

<3

Anonym sa...

Lykke til Annika!! Dette skal du klare! Du er STERK! :D

Heier på deg!

Kjersti A.

Mari sa...

Hva er ungdomskontaktkurs? Er det at man blir en kontakt for en ungdom, eller at man selv får en kontakt å forholde seg til i tider man trenger det?

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive