torsdag

Jula måtte synges inn i november: pynting vol I.

 nedtur og vanskelige onsdager liker vi ikke
ikke vanskelige følelser etterfulgt av tårestrømmer uten like
da gjelder det å gjøre noe fint
som å fortsette å syne jula inn i november

fint med skjeve vegger
 godteripynt i fine farger
 klissklass slott med hjerter på for å tette hullene i taket
 non stop - smaking slår aldri feil
ikke godterispising heller

denne høsten har jeg spist godteri
og i går da lillesøster og jeg pyntet pepperkakehuset vårt (det skal leveres inn til biblioteket her i byen, de har nemlig bestemt seg for å lage pepperkakeby i år!), tok jeg igjen pepperkakepynting-godterispisingen for alle de siste årene med spiseforstyrrelse

igjen: dårlige samvittighet, måtte du dø

Det ferdige resultatet poster jeg senere i dag, når huset er helt ferdigpyntet

1 kommentarer:

Caroline sa...

Jeg skal også bake pepperkakehus i år :D ...Men det blir ferdig hus da, sånn man bare setter sammen ;)
er ikke så tøff som dere *kniiis*

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive