søndag

Juli: måneden som gikk.

For min del har juli vært en veldig tom måned. Det har vært dager, haugevis med dager som jeg knapt kan skille fra hverandre fordi de har vært så like. Det eneste som har skjedd, er den sommerleiren til IKS som jeg var på. Ja, ja. Skal ikke klage. Det er i det minste noe - og selv om det til tider har virket og virker som om tiden står stille, går den likevel! Heldigvis.


Nedturer
- Null energi. De fleste dagene har jeg ligget langflat på den sorte skinnsofaen i stua eller i senga og jeg har sovet fryktelig mye.
- Jeg ble syk da jeg var i Egypt, og det hang lenge igjen i kroppen etterpå. Det føltes ikke så veldig bra.
- Mørkets Fyrste kom innom; sa hei og hallo og tjohei, og tingene ble deretter. 
- Sommervær og varme har det vært heller dårlig med. 
- Jeg har (dette er også en opptur) innsett at jeg fortsatt trenger ganske så mye hjelp og ikke er på langt nær så "frisk" som jeg egentlig vil være. 

Oppturer
- Alene hjemme i ei uke sammen med lillebror og hunden, noe som var godt. Fikk erfare at det går helt fint å holde styr på alt sammen selv, og det gjør mange ting litt enklere.
- Fikk noen positive tanker og erfaringer under sommerleiren. Det satte i gang noe inne i meg og jeg har kommet frem til at jeg må ta i noen tak.
- Som jeg skrev over: innsett at jeg trenger å komme i behandling igjen/ få et støtteapparat rundt meg. Jeg skal ta tak i det så snart som mulig. Er mange praktiske ting som må på plass og slike ting tar tid, men jeg er i det minste både motivert og veldig innstilt på å begynne igjen.
- Jeg har fullført et par sy-bamse-prosjekter!

Beste kjøp
Om man ser bort fra at jeg har betalt flybilletter, den siste resten av sommerleiren og sånn, har jeg ikke handlet noe. Merkelig nok forsvinner pengene likevel.

Verste kjøp
Kanskje... alle snusboksene mine. Jeg har alltid planer om å slutte, men av uvisse grunner kommer jeg aldri i gang med det prosjektet der.

Mye brukte ord/uttrykk
Som sist måned: "to tette og ei badehette!"
og: "ta deg en bolle..."
Dessuten har jeg også vært litt inne i den der "jeg vet ikke," greia. Herlig, men sånn er det av og til.

Bøker lest
Jeg har ikke lest noen bøker, men jeg har hørt på mange lydbøker.

Planer for august
- Reiser til Narvik i løpet av tirsdag eller onsdag sammen med deler av familien.
- Pakke sammen jenterommet og flytte sammen med Inger og Sunniva.
- Få orden på de greiene med skolen slik at jeg er helt klar over HVA jeg skal gjøre i løpet av resten av 2010.
- Sist, men ikke minst: begynne på skolen igjen!!! ENDELIG!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive