onsdag

Psykisk kan du værra sjæl!

Egentlig hadde jeg mange planer om å fortelle mye om dagen i dag, om alt som har skjedd og alt det der - men så har luften gått ut av ballongen og jeg vet rett og slett ikke helt hva jeg skal skrive.

Det har vært en lang dag med mange kameraer presset opp i fjeset fra vi ankom stortinget 0930 og til vi dro derfra flere timer senere. Det har vært tårer, bilder, spørsmål fra all verdens mennesker, gåing, frysing, papirer meg her og papirer meg der - og så veldig mye annet. Jeg har aldri følt meg så sårbar og naken før i hele mitt liv som da jeg, Heidi og Juni ble filmet av NRK (de skal også sende noe i løpet av de nærmeste dagene), og jeg gråt mens jeg fortalte om min egen situasjon og det som skjer i Helse Nord.
Jeg vet at flere av dere alt har sett utdrag av filmingen og intervjuene på TV2 og kanskje hørt det lille som gikk på P4 tidligere, så egentlig trenger jeg kanskje ikke å si så mye.
Selv i ettertid vet jeg ikke hva jeg føler eller hva jeg tenker om noe som helst.




før jeg går å gjøre et forsøk på å sove, må jeg takke dere for alle de fine tilbakemeldingene vi alle sammen har fått i ettertid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes du er flink Annika :)

Hilsen Mette Skau

Superuglyme sa...

Kommer det et lengre innlegg på nrk? Eller var det det klippet de har lagt ut?

Synes i hvert fall det var kjempe flott gjort av dere å gjøre det dere gjorde! Håper politikerne kanskje gjør noe med det nå, men kan vel ikke forvente for mye. Politikere er tross alt politikere; masse brutte løfter.

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive