lørdag

Pause.

Opp 0600, rydde rommet, raske med meg siste rest av duppeditter som skal med i håndbagasjen, dusje, frokost, og klesbytte et par ganger. Men det gjør ingenting. Det gjør ingenting at noe skriker i ørene mine, det gjør ingenting at ting er tøft og vanskelig, det gjør ingenting at jeg vet at deet fortsatt er mange mil igjen å gå før jeg blir fri for alt av symptomer. Men det gjør heller ingenting for jeg vet at langt der fremme finnes en stjerne og dager som er akkurat slik livet skal være. Opp og nedturer, for sånn er det for alle.

Det gjør ingenting at jeg skal gå i bikini, og det gjør for all del ingen verdens ting at jeg skal sitte fem timer på fly.
Jeg har med meg tre lydbøker, noe som utgjør tretti timer.

Jeg skal legge igjen mørkets fyrste, herr angst og alt annet dritt, så godt det lar seg gjøre. Dessuten blir mr.lenovo 3000 igjen hjemme, så jeg kommer ikke til å blogge på syv dager.

Siste uke i mai. Nyt den så godt det lar seg gjøre!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vil bare ønske deg god tur :) Du fortjener det virkelig! Håper elefantstemmen, herr angst og all den andre dritten blir igjen hjemme.

Elise sa...

Håper elefantstemmen, hr. angst og deres følgesvenner ikke slapp gjennom sikkerhetskontrollen.

Og jeg ønsker deg en god tur, uten forkjølelse, masse avslapning, gode lydbøker og fine opplevelser.

Det fortjener du!

Anonym sa...

Ønsker deg en rikitig god tur, Annika!
Leser bloggen din daglig, og den er fantastisk!
Gleder meg til å høre hvordan turen gikk. :)

Caroline sa...

God tur Annika,
håper du får kost deg MASSE =D
Klem <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive