onsdag

100 years.

Every day's a new day...
18 there's still time for you
Time to buy and time to choose
Hey 18, there's never a wish better than this
When you only got 100 years to live

Five for fighting; 100 years.

Det er rart hvordan tilstandene kan endre seg i løpet av brøkdelen av et sekund. Elefantstemmen har vært sterkere de siste dagene enn på en god stund, og det koster meg "blod, svette og tårer", som det så fint heter, å kjempe i mot. Noen ganger må man virkelig bite tennene sammen for å fortsette på den veien man vet er den riktige.

I dag har jeg gjort litt sånn som Mia skrev; at hun skulle bestille seg en tur til et Øst-Europeisk land for å dra på en ferie helt alene. Jeg skal riktig nok sammen med Inger, men jeg tenkte ikke så nøye igjennom det da jeg fant en restplass til Portugal, sendte linken til Inger som satt hjemme hos seg selv og trykket på bestill-knappen. Etter litt ringing frem og tilbake til diverse mødre betalte jeg reisen og fikk billettene på mail.
Så. Nå skal vi reise på vår første i-syden-alene-uten-foreldre tur, til Madeira, 28. juni. Hvis det ikke blir greit, nei, da vet ikke jeg.




Dessuten har jeg bestilt denne boken, til en veldig... fin pris.
www.tanum.no

3 kommentarer:

Caroline sa...

Ååå, så heldig, og iuten foreldre høres jo bare perfekt ut =D

Anonym sa...

Paulo er en utrolig god forfatter!:-)

Stina h. sa...

Det høres bra ut:)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive